-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Proficare
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Trymer renomowanej firmy ProfiCare PC-NE 3050 to małe, poręczne urządzenie do usuwania włosków z delikatnych miejsc twarzy. Precyzyjne i dokładnie usunie włosy z uszu, nosa i linii brwi. Dzięki okrągłej głowicy tnącej zabiegi wykonywane trymerem są bezpieczne, nawet gdy wykonujesz je w miejscach, których nie widzisz dokładnie.
Elegancka obudowa z osłoną i niewielkie rozmiary sprawiają, że możesz nosić go przy sobie w teczce lub małej kosmetyczce. Wydajny silnik zasilany popularnymi "paluszkami" oraz elementy ze stali nierdzewnej zapewnią długie użytkowanie.
Najważniejsze cechy trymeru ProfiCare PC-NE 3050:
- Precyzyjne urządzenie do usuwania owłosienia z nosa i uszu w błyszczącej obudowie
- Delikatnie i dokładnie usuwa kłopotliwe włoski z nosa i uszu
- Włącznik i wyłącznik
- Zawiera światło LED dla lepszej pielęgnacji ciała
- Z osłoną na głowicę tnącą
- Wyjmowana głowica tnąca ze stali szlachetnej, łatwa do czyszczenia
- Zasilanie bateryjne: 2x 1,5 V (AAA) (brak w zestawie)
Produkt został odznaczony certyfikatem FOCUS - TEST DEUTSCHLANDS BESTE
Certyfikat TEST DEUTSCHLANDS BESTE został przyznany na podstawie badań przeprowadzonych przez „Germanys best household electronics”. W ramach testu porównane zostały produkty z ponad 20 000 marek z 274 segmentów rynkowych.
Celem wyróżnienia „Focus” jest wskazywanie produktów cieszących się największym uznaniem konsumentów. Certyfikat przyznany jest na podstawie badań niemieckiego rynku i potwierdza wysoką jakość produktów a także świadczy o dużym zaufaniu konsumentów i renomie marki.