Wentylator stojący wiatrak podłogowy Clatronic VL 3603 S
Clatronic VL 3603 S to klasyczny stojący wentylator o średnicy 40 cm - to odpowiednia wielkość, aby szybko ochłodzić gorące powietrze w pomieszczeniu. Metalowa kratka zabezpieczająca chroni przez przypadkowym uszkodzeniem - jednocześnie stanowi wzmocnienie stabilnej metalowej konstrukcji. Uchwyt z tyłu wiatraka umożliwia łatwe przenoszenie.
Trzy stopnie mocy, regulowana wysokość oraz kąt nachylenia pozwalają na łatwe dostosowanie pracy urządzenia do Twoich potrzeb. Wentylator posiada funkcję oscylacji, dzięki której może obracać się chłodząc większą powierzchnię.
Cicha praca predysponuje wentylator do pracy podczas pracy, lub w sypialni w trakcie upalnej nocy.
Najważniejsze cechy wentylatora stojącego Clatronic VL 3603 S:
- Kolor: biały
- Moc 45 W
- Funkcja pracy oscylacyjnej z możliwością zatrzymania
- Urządzenie obraca się automatycznie w zakresie 90 stopni
- Regulowana wysokość dzięki teleskopowej nóżce
- Regulacja kąta nachylenia nawiewu
- Metalowa kratka zabezpieczająca
- Stabilna pozycja dzięki antypoślizgowym nóżkom
- 3 prędkości obrotowe
- 4 stopniowy przełącznik obrotów (0-1-2-3)
- Uchwyt do przenoszenia
- Średnica Ø ok. 40 cm
- Maksymalna wysokość 125 cm
- Zasilanie: 220-240 V~, 50/60 Hz, 45 W
Dlaczego warto kupić wentylator stojący Clatronic?
Wydajny
40 cm wirnik zapewnia sprawne schładzanie pomieszczenia
Wielofunkcyjny
Urządzenie posiada 3 stopnie ustawienia mocy, regulowaną wysokość oraz kąt nachylenia
Lekki
Niewielka waga oraz uchwyt umożliwiają łatwe przemieszczanie urządzenia
Idealny na prezent
Urządzenie posiada eleganckie opakowanie, dzięki czemu idealnie sprawdzi się, jako prezent!
Wymiary wentylatora:
Wymiary (ok. szer. x wys. x gł.) i waga
- Urządzenie: 430 x 1250 x 640 mm; 2.65 kg
- Opakowanie: 520 x 440 x 120 mm; 2.95 kg
Produkt został odznaczony certyfikatem FOCUS - TEST DEUTSCHLANDS BESTE
Certyfikat TEST DEUTSCHLANDS BESTE został przyznany na podstawie badań przeprowadzonych przez „Germanys best household electronics”. W ramach testu porównane zostały produkty z ponad 20 000 marek z 274 segmentów rynkowych.
Celem wyróżnienia „Focus” jest wskazywanie produktów cieszących się największym uznaniem konsumentów. Certyfikat przyznany jest na podstawie badań niemieckiego rynku i potwierdza wysoką jakość produktów a także świadczy o dużym zaufaniu konsumentów i renomie marki.