-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Clatronic
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
- Na 12–14 filiżanek kawy (ok. 1,5 litra)
- Elementy z wysokiej jakości stali nierdzewnej
- Zabezpieczenie przed kapaniem
- Wyjmowany wkład filtra
- Przycisk włączania/wyłączania z lampką kontrolną (niebieskie podświetlenie)
- Wskaźnik poziomu wody
- Płyta podtrzymująca ciepło (z automatycznym podgrzewaniem do 40 minut)
- Zasilanie sieciowe: 230 V, 50Hz,900 W
- Wymiary: 180 x 325 x 260 mm (SxWxG)
- Waga: 1,50 kg
Jakość wykonania
Elementy ekspresu został wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej, co gwarantuje wysoką niezawodność urządzenia.
Zapobieganie kapaniu
Dzięki funkcji zapobiegania kapaniu zapieczone ślady na płycie grzejnej to już przeszłość. Płyta pozostaje czysta, bez plam a Ty nie musisz się już martwić o jej częste czyszczenie.
Prosta obsługa filtra
Prostota obsługi: wystarczy odchylić obsadę filtra, włożyć worek filtra z mieloną kawą, wsunąć obsadę na miejsce i gotowe!
Zawszę gorąca pyszna kawa
Dzbanek, do którego zaparzasz ulubioną kawę, stoi na specjalnej podgrzewanej płycie. To rozwiązanie sprawi, że można dłużej cieszyć się aromatyczną, ciepłą kawą.
12 filiżanek kawy za jednym razem
Urządzenie posiada zbiornik na wodę oraz szklany dzbanek z uchem o pojemności ok. 1,5 l , który wystarczy na zalanie około 12 filiżanek kawy za jednym razem.
Produkt został odznaczony certyfikatem FOCUS - TEST DEUTSCHLANDS BESTE
Certyfikat TEST DEUTSCHLANDS BESTE został przyznany na podstawie badań przeprowadzonych przez „Germanys best household electronics”. W ramach testu porównane zostały produkty z ponad 20 000 marek z 274 segmentów rynkowych.
Celem wyróżnienia „Focus” jest wskazywanie produktów cieszących się największym uznaniem konsumentów. Certyfikat przyznany jest na podstawie badań niemieckiego rynku i potwierdza wysoką jakość produktów a także świadczy o dużym zaufaniu konsumentów i renomie marki.