Frytkownica olejowa 4-litrowa Clatronic FR 3195
Clatronic FR 3195 to idealne urządzenie do przygotowywania smażonych dań z ziemniaków i mięs. Frytkownica umożliwia szybkie usmażenie idealnie chrupkich i miękkich w środku frytek. Dzięki FR 3195 usmażymy również mięso, grzyby oraz warzywa. Dzięki wysokiej mocy smażenie jest niezwykle efektywne.
Możliwość bezstopniowej regulacji temperatury do 190°C zapewnia pełną kontrolę nad poziomem wysmażenia dań. Grzałka, obudowa oraz pokrywa wykonane są ze stali nierdzewnej. Dzięki możliwości rozłożenia na poszczególne elementy urządzenie jest trwałe i łatwe do czyszczenia.
Najważniejsze cechy frytkownicy olejowej Clatronic FR 3195:
- Podwójna frytownica z możliwością używania 1 lub 2 koszy
- Szybkie podgrzewanie i bezzapachowe smażenie frytek
- Obudowa, pokrywa i spirala grzejna ze stali szlachetnej
- Pojemność 4 litry
- Włącznik/wyłącznik
- 2 lampki kontrolne - dla sieci i ogrzewania
- Termostat z płynną regulacją do 190° C
- Ochrona przed przegrzaniem
- Zasilanie 230 V, 50 Hz, 2000 W
Wysoka jakość wykonania
Obudowa, pokrywa oraz grzałka wykonane ze stali nierdzewnej
Wydajność
Dzięki pojemności 4 litrów w szybkim czasie przygotujesz dużą ilość frytek oraz innych smażonych potraw dla całej rodziny
Łatwe utrzymanie czystości
Dzięki możliwości rozłożenia na poszczególne elementy urządzenie jest łatwe w utrzymaniu czystości
Wymiary frytkownicy:
Wymiary (ok. szer. x wys. x gł.) i waga
Urządzenie: 227 x 375 x 385 mm; 2.0 kg
Opakowanie: 247 x 393 x 402 mm; 2.3 kg
Produkt został odznaczony certyfikatem FOCUS - TEST DEUTSCHLANDS BESTE
Certyfikat TEST DEUTSCHLANDS BESTE został przyznany na podstawie badań przeprowadzonych przez „Germanys best household electronics”. W ramach testu porównane zostały produkty z ponad 20 000 marek z 274 segmentów rynkowych.
Celem wyróżnienia „Focus” jest wskazywanie produktów cieszących się największym uznaniem konsumentów. Certyfikat przyznany jest na podstawie badań niemieckiego rynku i potwierdza wysoką jakość produktów a także świadczy o dużym zaufaniu konsumentów i renomie marki.